V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko kupljen izdelek, kupljeno po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko interneta), brez razloga vrnete.
Zadošča, da nas najkasneje v 14 dneh obvestite (na e-mail naslov info@fito-tm.si) o odstopu od pogodbe, izdelek pa nam lahko vrnete še v nadaljnjih 30 dneh.
Vrnjen izdelek mora biti nepoškodovan, v originalni embalaži in količinsko nespremenjen, v obratnem primeru kupnine ne vračamo.
Kupnino vam na vaš TRR nakažemo v roku 14 dni po vračilu izdelka. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe je neposreden strošek vračila blaga.
Reklamacije
Reklamacija velja v 8 dneh od dneva nakupa, kasnejših reklamacij ne upoštevamo. Vsako reklamacijo bomo poskušali rešiti v korist uporabnika (kupca). Kupec lahko izdelek reklamira, če izdelek nima lastnosti, ki so bile navedene oz. mu jih je prodajalec obljubil. Reklamacija velja tudi v primeru, ko je prodajalec poslal napačen izdelek, v napačni količini, ali kako drugače odstopajoč od kupčevega naročila.
V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, zmanjšanje kupnine v sorazmerju z napako na artiklu ali vračilo kupnine.
Kupec lahko reklamiran izdelek vrne na stroške prodajalca, vendar se morata vnaprej za to dogovoriti preko e-naslova info@fito-tm.si, v obratnem primeru pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Pomembno:
Ko vračate artikel prodajalcu (Fito-Tm), morate predložiti kopijo računa.
Naslov za vračilo blaga prodajalcu je FITO-TM, Marija Gorišek s.p, Strma ulica 55, 2313 Fram.
Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke. Pri tem lahko uporabite originalno embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo.
Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.