Blago, naročeno v spletni trgovini , gre na pot v najkrajšem možnem času. Če je na zalogi v skladišču, običajno še isti dan. Vsa naročila dostavljamo na poljuben naslov na območju Slovenije.
Blago lahko prevzamete tudi osebno v naši poslovalnici v Framu, vsak dan od ponedeljka do petka med 08:00 in 15:00.
O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko elektronske pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila ali na vašo željo zamenjali z drugim.
Ob odpremi pošiljke vam bomo poslali obvestilo, da smo artikle že poslali na pot.
Za vse dodatne informacije lahko pokličete 031 365 458 ali pošljete elektronsko pošto na info@fito-tm.si V primeru, ko kupca ni na dogovorjenem naslovu vam bo dostavljavec pustil obvestilo.
Izdelki na spletni strani so na zalogi v glavnem skladišču podjetja Fito-TM oz. pri dobavitelju izdelka in so dobavljeni na dan naročila, v kolikor je naročilo oddano na delovni dan do 12h. V primeru, da se kljub skrbnemu posodabljanju zalog zgodi, da izdelka ne moremo dobaviti v roku maksimalno treh (3) delovnih dni, vas bomo o tem obvestili pisno oz. po telefonu. V tem primeru lahko naročilo v celoti prekličete, ali potrdite, da boste počakali, da izdelek ponovno dobimo na zalogo. Ob morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko elektronske pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to kadarkoli sporočite preko email ali telefona in naročilo bomo odstranili. Opravičujemo se zaradi neugodnosti, ki vam jih takšna situacija lahko povzroči.